În vederea asigurării transparenţei în relaţiile dintre cetăţean şi Primăria Conţeşti, în conformitate cu prevederile Legii nr. 544 / 2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, instituţia noastră prezintă informaţiile de interes public comunicate din oficiu:
– Actele normative care reglementează organizarea şi funcţionarea instituţiei
– Structura organizatorică, atribuţiile departamentelor, programul de funcţionare, programul de audienţe al instituţiei
– Coordonatele de contact, respectiv: denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail şi adresa paginii de internet
– Sursele financiare, bugetul şi bilanţul contabil
– Programe şi strategii proprii
– Lista documentelor de interes public
– Modalităţile de contestare a deciziei instituţiei publice în situaţia în care persoana se consideră vătămată în privinţa dreptului de acces la informaţiile de interes public solicitate.
• Poţi solicita orice informaţie, fără nici o restricţie?
Da, dar trebuie să ştii că există informaţii de inters public la care accesul este exceptat
• Cum pot obţine o informaţie furnizată la cerere?
VERBAL, adresându-te birourilor de informare publică. În cazul în care este disponibilă, informaţia solicitată va fi furnizată pe loc. Dacă nu este posibil acest lucru, vei fi îndrumat să depui o cerere în scris.
• Care sunt costurile accesului la informaţie?
Accesul la informaţiile de interes public este gratuit. Nu trebuie să plăteşti pentru serviciile de căutare, dar, în cazul în care soliciţi copii după documente oficiale, trebuie să suporţi contravaloarea serviciilor de copiere.
Raport pentru anul 2016
Raport pentru anul 2017
Anexa 10
Buletin Informativ
ROF
HCL 32 – Aprobare ROF.
Lista cuprinzând documentele de interes public produse şi / sau gestionate, potrivit Legii nr. 544 / 2001, care constituie informaţii de interes public
1. Coordonatele de contact ale instituţiei publice, respectiv: denumirea, adresa, nr. de telefon, nr. de fax, adresa de e-mail, adresa paginii de internet;
2. Numele şi prenumele persoanelor din conducerea Primăriei comunei Contesti, program de audienţe.
3. Acte normative ce reglementeaza organizarea si functionarea institutiei;
4. Proiecte ale actelor normative ( Hotărâri ale Consiliului Local, Dispoziţii ale Primarului );
5. Hotărârile cu caracter normativ ale Consiliului Local al comunei Contesti;
6. Dispoziţiile cu caracter normativ emise de Primarul comunei Contesti;
7. Procesele verbale ale şedinţelor Consiliului Local;
8. Componenţa Consiliului Local al comunei Contesti, nominală, numerică şi apartenenţa politică;
9. Informări întocmite pe Primarul oraşului privind starea economică şi socială a localităţii , în concordanţă cu atribuţiile ce revin autorităţilor administraţiei publice locale, precum şi informări asupra modului de aducere la îndeplinire a hotărârilor Consiliului Local;
10. Rapoarte anuale de activitate întocmite de consilieri şi de către viceprimar;
11. Actele normative care reglementează organizarea și funcționarea Primăriei şi a Consiliului Local al comunei Conțești;
12. Instrucțiuni, norme, regulamente și circulare cu caracter dispozitiv primite de la organele centrale ale administrației publice;
13. Documente ce stau la baza organizării şi desfăşurării licitaţiilor publice pentru închirierea, concesionarea sau vânzarea bunurilor aparţinând domeniului public şi / sau privat al comunei: caiete de sarcini, contracte cadru, hotărâri ale Consiliului Local care aprobă organizarea şi desfăşurarea licitaţiei, planuri de amplasare;
14. Hotărârile de repartizare a spaţiilor cu destinaţie de locuinţă şi a celor cu altă destinaţie decât cea de locuinţă;
15. Planurile urbanistice generale, regulamentul de urbanism, planurile urbanistice de detaliu, planurile urbanistice zonale, planurile de situaţie şi amplasament cu mobilier stradal, construcţii provizorii;
16. Lista certificatelor de urbanism, autorizaţiilor de construire, certificatelor de nomenclatură stradală, avizelor de schimbare de destinaţie;
17. Bugetul local, bilanţul contabil, contul de execuţie al bugetului local;
18. Actele normative care reglementează activitatea de stare civilă, numărul naşterilor, căsătoriilor, deceselor, programul de funcţionare al Compartimentului de Stare Civilă;
19. Actele necesare în vederea instituirii de tutelă, curatelă, asistenţă socială a persoanei vârstnice în vederea încheierii unui act juridic de înstrăinare în scopul intreținerii și îngrijirii sale;
20. Studii de fezabilitate, proiecte tehnice, avize pentru finanțarea și executarea obiectivelor de investiţii de interes local;
21. Orice informații privind situația unui obiectiv de pe raza comunei Conțești;
22. Situația lunară a beneficiarilor de ajutor social;
23. Documentațiile tehnice de execuție pentru lucrările de investiţii;
24. Numele și prenumele persoanei responsabile cu difuzarea informațiilor de interes public;
25. Structura organizatorică a instituției și a serviciilor subordonate, atribuţiile birourilor, serviciilor, compartimentelor, programul de funcţionare , programul de audiențe;
26. Materiale informative pentru cetăţeni;
27. Raportul anual privind accesul la informaţiile de interes public, conform Legii nr. 544 / 2001;
28. Modalităţi de contestare, în situaţia în care o persoană se consideră vătămată în privinţa dreptului de acces la informaţiile de interes public solicitate;
29. Declaraţiile de avere ale aleşilor locali şi ale funcţionarilor publici din cadrul Primăriei comunei Contesti;
30. Minutele şedinţelor publice organizate în condiţiile Legii nr. 52 / 2003, privind transparenţa decizională în administraţia publică.
31. Raportul anual privind transparenţa decizională conform prevederilor Legii nr. 52 / 2003.
32. Protocoale de înfrăţire ale comunei Conțești, cu organe ale autorităţilor publice locale, din diverse ţări.
33. Planul Local de Acțiune pentru Mediu;
34. Prevederi legale pentru mediu;
35. Anunțuri privind solicitări de obținere a acordurilor, avizelor de mediu pentru proiecte, planuri, programe, autorizații de mediu pentru activități;
36. Informații privind nivelurile impozitelor și taxelor locale, stabilite conform Hotărârilor Consiliului Local, modul de calcul al acestora, contribuabilii care beneficiază de facilități fiscale precum și informațiile care privesc aplicarea oricăror alte dispoziții privind impozitele și taxele locale,
37. Informații privind activitatea cultural – sportivă desfațurată pe teritoriul comunei Conțești.
38. Informații despre programele cu finanțare externă.
39. Lista de achiziții publice, servicii și lucrări.
40. Listele cu ofertele declarate câștigătoare pentru achiziții publice, servicii și lucrări, în conformitate cu prevederile legale în vigoare.
41. Organizarea concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante.
Modalităţile de contestare a deciziei autorităţii sau a instituţiei publice în situaţia în care persoana se consideră vătămată în privinţa dreptului de acces la informaţiile de interes public solicitate
-Refuzul explicit sau tacit al angajatului desemnat al unei autorități ori instituții publice pentru aplicarea prevederilor prezentei legi;
–Împotriva refuzului se poate depune reclamație la conducătorul autorității sau al instituției publce în termen de 30 de zile de la luarea la cunoștință de către persoana lezată;
–Dacă după cercetarea administrativă reclamația se dovedește întemeiată, răspunsul se transmite persoanei lezate în termen de 15 zile de la depunereea reclamației și va conține informțiile de interes public solicitate inițial, cât și menționarea sancțiunilor disciplinare luate împotriva celui vinovat;
-În cazul în care o persoană se consideră vătămată în drepturile sale, poate face plângere la secția de contencios administrativ a tribunalului în a cărei rază teritorială domiciliază sau în a cărei rază teritorială se află sediul autoritățiiori al instituției publice. Plângerea se face în termen de 30 de zile de la data expirării termenului prevăzut.
Funcționarul desemnat pentru difuzarea informațiilor de interes public este dna. Neacșu Simona
Funcționarul desemnat pentru relația cu societatea civilă este dna. Neacșu Simona


Raport periodic de activitate pe anul 2024 întocmit conform art.5 alin.(4) din Legea nr.544-2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările şi compl
Raport periodic de activitate pe anul 2024 întocmit conform art.5 alin.(4) din Legea nr.544-2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările şi compl
Anexa 10 – Raport de evaluare a implementării Legii nr. 544-2001 pentru anul 2024
Anexa 10 – Raport de evaluare a implementării Legii nr. 544-2001 pentru anul 2024
Raport privind accesul la informatiile de interes public pe anul 2024
Raport privind accesul la informatiile de interes public pe anul 2024
Anexa 7 – Raport anual privind transparenta decizionala pentrul anul 2024
Anexa 7 – Raport anual privind transparenta decizionala pentrul anul 2024
Raport periodic de activitate a implementării Legii nr.544-2001
Raport periodic de activitate a implementării Legii nr.544-2001